Min bestilling

Kan jeg kjøpe klærne fysisk fra dere?

Vi har ingen fysisk butikk ennå, så dette er dessverre ikke mulig. Vi vet hvor vanskelig det kan være å velge størrelse på nettet, så vi er alltid klare til å hjelpe deg hvis du har spørsmål om mål eller passform.

Du kan ringe oss på +45 6013 3644 eller skrive til oss på mail@mollyandmy.no - vi hjelper deg gjerne!

Kan jeg gjøre endringer i bestillingen min?

Vi kan ikke love at du får tid til å gjøre endringer i bestillingen. Vi jobber lynraskt for at du skal få bestillingen din så raskt som mulig. Derfor er det stor risiko for at bestillingen din blir behandlet i løpet av svært kort tid.

Du er imidlertid alltid velkommen til å kontakte oss, så sjekker vi status for bestillingen

Ting fra kurven min har forsvunnet?

Varen er ikke reservert når du legger den i handlekurven. Varen er ikke din før du har fullført bestillingen, og det kan derfor skje at en vare blir solgt mens du har den i handlekurven.

Har bestillingen min gått gjennom?

Du vil motta en ordrebekreftelse når bestillingen din er behandlet. Kanskje får du en melding om at det har oppstått en feil?

Hvis du ikke mottar en ordrebekreftelse eller det oppstår en feil, kan du kontakte oss på mail@mollyandmy.no, så sjekker vi raskt om bestillingen din har gått gjennom.

Kan jeg kansellere bestillingen min?

Ja, selvfølgelig kan du det. Skriv til oss på mail@mollyandmy.no med emnet "Avbestilling", så kansellerer vi raskt bestillingen din. Hvis vi allerede har sendt bestillingen din, er du alltid velkommen til å returnere den til oss.

Du kan kjøpe en returetikett hos oss her.

Jeg bestilte ved et uhell to ganger?

Hvis du ved et uhell har lagt inn to identiske bestillinger uten at det var meningen, kan du kontakte oss på mail@mollyandmy.no - vi vil raskt kansellere en av bestilling
Hvis vi allerede har sendt ordren din, er du alltid velkommen til å returnere den til oss.

Du kan kjøpe en returetikett hos oss her.

Jeg har ikke mottatt ordrebekreftelsen min?

Ordrebekreftelsen sendes til e-posten du oppgir når du fullfører bestillingen. Hvis du ikke mottar den, ber vi deg vente 10-15 minutter - i svært sjeldne tilfeller kan e-posten være forsinket.

Hvis ordrebekreftelsen ikke har kommet etter 10-15 minutter, kan du sjekke søppelpostmappen din Noen ganger opplever vi at ordrebekreftelsen havner her.

Hvis ordrebekreftelsen ikke ligger i søppelpostmappen din, kan du kontakte oss på mail@mollyandmy.no. Vi vil undersøke hva som har skjedd og korrigere eventuelle feilaktige opplysninger.

Jeg har oppgitt feil informasjon i bestillingen min?

Ikke noe problem i det hele tatt! Vi løser det raskt for deg - bare kontakt oss på mail@mollyandmy.no.

Hvis bestillingen allerede er sendt, kan vi ikke lenger korrigere adresse, postnummer og by. Vi kan imidlertid sørge for at sporingsinformasjonen sendes til riktig e-postadresse.