Returer og bytter

Ønsker du å bytte til en annen størrelse eller farge, har du ved et uhell mottatt feil vare eller har du en reklamasjon? Vi løser det!

Jeg ønsker refusjon?

Det er ikke noe problem. Kjøp en returetikett her og send varen til oss. Du kan lese mer om krav til varens tilstand her.
Vi behandler returen innen 2-5 dager etter at den har ankommet vårt lager. Hvis det refunderte beløpet ikke stemmer overens med det du mener å ha sendt tilbake, må du kontakte oss innen fem dager.

Hvor lenge har jeg rett til å returnere?

Hos Molly&My har du 14 dagers returrett. For forhåndsbestillinger gjelder de 14 dagene selvfølgelig fra den datoen bestillingen er sendt.

Hvor lang tid tar det å behandle en returordre?

Fra vi mottar returordren din, vil det vanligvis være en behandlingstid på 2-5 dager. Det kan imidlertid ta litt lenger tid i salgsperioder eller rundt helligdager.

Vi refunderer beløpet for returvaren(e) så snart som mulig. Det kan imidlertid ta én virkedag før du ser pengene på kontoen din.

Hvis du har ytterligere spørsmål, vennligst kontakt oss på mail@mollyandmy.no.

Jeg ønsker å bytte en vare?

Når du bytter til en annen størrelse eller farge, legger du inn en ny bestilling med den varen du ønsker i stedet. På denne måten sikrer du at varen er din. Send deretter den uønskede varen tilbake til oss.

Må jeg betale for returen selv?

Ja, du betaler selv returportoen for å sende bestillingen din til oss. Du kan kjøpe en returetikett gjennom oss for 99 NOK.

Du kan kjøpe en returetikett her.

Jeg har ikke mottatt returetiketten min?

Hvis du ikke har mottatt returetiketten i løpet av noen timer, bør du først sjekke mappen for søppelpost/reklame i e-posten din. Vi har tidligere opplevd at returetiketten har blitt merket som søppelpost.

Hvis du fortsatt ikke finner returetiketten, kan du kontakte oss på mail@mollyandmy.no

Hvor kan jeg kjøpe en returetikett?

Du kan kjøpe en returetikett her.

Har jeg fått returordren min i retur?

Dette kan skje hvis strekkoden på den opprinnelige etiketten ikke er tildekket/krysset over.
Vi anbefaler derfor at du alltid legger returetiketten over den opprinnelige etiketten.

Du kan dekke til den opprinnelige strekkoden og sende oss returordren. Da burde det være ordnet!

Har jeg fått levert feil vare?

Vi beklager dette! Dessverre hender det i sjeldne tilfeller at vi har sendt deg feil vare.
Send varen tilbake til oss - vi refunderer fraktkostnadene og sender deg riktig vare hvis du ønsker det og vi har varen på lager.

Jeg har en reklamasjon?

Hvis produktet er defekt eller mangler, vil vi selvfølgelig ta oss av det. Send oss en e-post med navn, ordrenummer, beskrivelse av feilen/defekten og bilder av feilen/defekten. Hvis reklamasjonen godkjennes, tar vi saken videre og refunderer pengene dine.

Les mer om reklamasjoner her.

Husk at alle varer må returneres i originalemballasjen, og at merkelappen må være festet til varen. Varen må ikke ha lukt eller tegn på slitasje.