Levering og frakt

Når blir pakken min levert?

Vi elsker rask levering. Derfor forsøker vi å sørge for at du mottar bestillingen din så raskt som mulig etter kjøpet. Du kan alltid se et estimat for forventet leveringstid i handlekurven - denne overholdes i 99 % av tilfellene. Det kan imidlertid ha skjedd en feil, og vi er klare til å hjelpe deg.

Du kan ha oppgitt feil informasjon - dette kan du sjekke på ordrebekreftelsen. Du er velkommen til å kontakte oss hvis vi må endre noen opplysninger for deg.

Hvis du har bestilt en vare som er forhåndsbestilt, vil den først bli sendt når vi har varen på lager. Hvis du har kjøpt andre produkter samtidig, vil disse også bli sendt sammen med forhåndsbestillingen, med mindre annet er avtalt.

På leveringsbekreftelsen finner du et track and trace-nummer som du kan bruke til å spore pakken via transportørens hjemmeside.

Her kan du spore bestillingen din:

Helthjem: Spor pakken din | Helthjem

Bring: Sporing av pakker og gods - bring.no

Vi sender alle våre pakker forsikret, slik at de alltid kan spores

Vær oppmerksom på at i salgsperioder kan leveringstiden være en dag eller to lenger.

Hvordan får jeg gratis frakt?

Du kan alltid få gratis frakt med Helthjem når du bruker mer enn 999 NOK.
Hvis Instabox ikke vises i handlekurven din, er det fordi Instabox ikke leverer til ditt område

Jeg mangler en vare eller har mottatt feil vare?

Vi beklager dette! For at vi skal kunne rette opp i dette så snart som mulig, ber vi deg ta kontakt med våre hyggelige jenter i kundeservice på mail@mollyandmy.no, så sørger vi for å sende deg den manglende varen så snart som mulig.

Hvis varen er utsolgt i mellomtiden, refunderer vi selvfølgelig beløpet for den manglende varen.

Jeg har mottatt et ødelagt produkt?

Det var leit å høre! Vi løser det raskt og kostnadsfritt for deg.
Send oss en e-post mail@mollyandmy.no med tittelen på produktet, en kort beskrivelse av skaden og et bilde av det skadede produktet

Hvis du fortsatt vil ha produktet, sender vi deg et nytt så snart som mulig. Hvis du ikke vil ha det, refunderer vi selvfølgelig beløpet.

Kan jeg fortsatt endre/avbestille bestillingen min?

Vi kan ikke love at bestillingen din ikke allerede er behandlet og på vei til deg. Men vi vil gjerne prøve, så hvis du har noen endringer/avbestillinger, kan du kontakte oss på mail@mollyandmy.no, så skal vi gjøre vårt beste!

Jeg kan ikke velge ønsket leveringsmetode?

www.mollyandmy.no tilbyr vi følgende leveringsmetoder:

-       Helthjem hjemlevering (4-7 dager)

-       Helthjem pakkeshop (4-7 dager)

-       Bring hjemlevering (4-7 dager)

-       Bring pakkeshop (4-7 dager)

Hvis du ikke finner den leveringsmåten du ønsker, er det mest sannsynlig fordi transportøren ikke leverer i ditt område. Det kan også skyldes at bestillingen din inneholder varetyper (glass, stearinlys, væsker osv.) som vi av sikkerhetsgrunner ikke sender med enkelte transportører.

Pakken min er klar til henting, men jeg har ikke fått beskjed?

Hvis du kan spore pakken din til pakkeshopen, men ennå ikke har mottatt en SMS eller e-post fra transportøren, trenger du ikke være redd. Du kan hente pakken din ved å ta med deg sporingsnummeret og gyldig legitimasjon.